Seitsmes postitus
Kokkuvõte arendusprojekti protsessist
23. novembril 2017 kaardistasime seminari "Õppeprotsessi juhtimine digiajastul" käigus 15 digiideed oma kooli kontekstis ning valisime mõju ja teostatavuse maatriksi abil ühe idee elluviimiseks.
Meie projekt seminari raames on visioonikirjeldus - millisena me soovime näha oma uue koolihoone digilahendusi?
Projekti eesmärgid:
- Oleme tutvunud kaasaegse õpikeskkonnaga, mis toetab digipädevuste arendamist Gustav Adolfi Gümnaasiumi vastvalminud Kalamaja koolihoone näitel
- Meil on kaardistatud oma kooli üldised ja ainepõhised vajadused
- Koostatud on "unistuste list"
- Tulemus on vormistatud ja edastatud uue kooli juhtgrupile
Projekti elluviimiseks koostasime tegevusplaani ja läbisime sellele tuginedes järgmised etapid:
27.11 - arendusprojekti tutvustamine kooli direktorile Kaie Kõrbile
27.11 - Gustav Adolfi Gümnaasiumi uue koolihoone külastuse planeerimine haridustehnoloog Ingrid Maadverega
27.11 - kolleegidest ja õpilastest töörühmade moodustamine
28.11 - oma ideede tutvustamine uue koolihoone koordinaatorile Timo Steinerile ning hoone sisearhitektide meeskonnale
30.11 - Gustav Adolfi Gümnaasiumi vastvalminud koolihoonega tutvumine
01.12 - arutelud töögruppides ja ideede kaardistamine
4.-5.12 - töögruppidelt tagasiside kogumine
7.12 - unistuste listi kokkupanek
7.12 - õpilastelt ja õpetajatelt saadud tagasiside edastamine uue koolihoone juhtgrupile
7.-8.12 - kokkuvõtte vormistamine
7.12 - unistuste listi kokkupanek
7.12 - õpilastelt ja õpetajatelt saadud tagasiside edastamine uue koolihoone juhtgrupile
7.-8.12 - kokkuvõtte vormistamine
Unistuste list
- Hästi toimiv internetiühendus kogu koolihoones ning välistel puhke- ja aktiivõppe aladel hoone sisehoovis ja territooriumil
- Mobiilne arvutiklassi töövõimalus pesadena rühmatööde läbiviimise võimalusi silmas pidades
- Interaktiivsed tahvlid klassiruumides
- Dokumendikaamerad klassiruumides
- Vahetu videotreeningu võimalus treeningsaalides ning suured ekraanid või puutetundlikud tahvlid
- Kinosaal (etenduste ja konkursside kvaliteetseks jälgimiseks)
- 2 klassikomplekti tahvelarvuteid
- 2 klassikomplekti sülearvuteid
- Sisekõlarid koolihoones (kooliraadio võimalus)
- Digiseadmete laadimisvõimalused (riiulid või kapid) avatud aladel ja klassiruumides
- Õpetajatele sülearvutid
- Fotoaparaat kvaliteetsete fotode tegemiseks
- Videokaamera projektitöödeks
- Statsionaarsed kaamerad treeningsaalides
- Saalide online-broneerimissüsteem
- Üldkaamerad saalides, mis edastavad online pilti toimuvast infoekraanile
- Printer igas klassis
- Üldkasutatav printimismasin õpilastele
- 3D printer
- Mitmekesised loovad meisterdamistarvikud, mängud ning vaba aja veetmise vahendid
- Robot-tugiisik, kes rahustab, lohutab, rõõmustab ja motiveerib
1. Õppisime, kuidas oleks tulnud oma projekti kajastada. Panime kõrvataha GAG antud soovitused, sest ka meil on ees uue maja valmimine
VastaKustuta2. Tundsime ära saatusekaaslased, ikka see wifi probleem. Kogesime, et vaatamata sellele on Balletikoolis leitud võimalusi, kuidas digi õppetöösse tuua.
3. Kannatlikku meelt ja unistuste listi täitumist